Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Nyelv

Hungarian hu
English en

Vissza a suliba a Mendulával

Vissza a suliba a Mendulával

A napi rutinunk nagyon különböző lehet, főleg ha gyerekek is vannak a családban, és kezdődik az iskola. Egy biztos, az egészséges étkezés elképesztően fontos, legyen szó reggeliről, tízórairól, vagy uzsonnáról. Ha napról napra kihívást jelent, mit csomagoljunk a gyerkőcöknek, ami egyszerre laktató és egészséges is, vagy csak szimplán inspirálódni szeretnél, milyen változatos ételeket lehet útravalóként készíteni a suliba, adunk pár szuper tippet!

 

 

 

Nulladik óra

Valljuk be, nem mindenkinek meg könnyedén a korán kelés, és néha rohanósra kell fogni az indulást. Azért reggeli nélkül mégsem szabad elindulni, de egy gyors magkrémes smoothie-t pár pillanat alatt is össze lehet dobni.

A vitamindús gyümölcsökön kívül az olajos magvakban található E-vitamin, magnézium és Omega 3 zsírsavak kellő löketet adnak a srácoknak, hogy már korán toppon legyenek.

Dobáld be a gyümiket a turmixgépbe, adj pár kanál Mendula magkrémet ízlés szerint a keverékhez, és már kész is a tápláló és finom útravaló, amit akár suliba menet is el lehet szürcsölni.

 

Komótos Reggeli

Ha otthon jut időtök szépen nyugisan leülni reggelizni, akkor mindenképp érdemes egy zabkásával indítani a napot.

A zabkása elkészítéséhez használhatsz vizet vagy tejet is, de alternatív verzióként magtejbe áztatva is kipróbálhatod.

A főtt kásához érdemes pár kanál magkrémet keverni, mert ezzel az íze is jobb és tápanyagtartalma is magasabb lesz, az ásványi anyagok, a B-, és E- vitaminok, a cink, kalcium és magnézium segítik a szervezetet éberen tartani a korai órákban.

 A zabkását tetszés szerint lehet még tuningolni friss vagy aszalt gyümölcsökkel, olajos magvakkal, rajtad múlik, mennyire fejedelmi reggelivel indítod a napot, az tuti, hogy ettől csak jókedvű lehet!

 

Tízórai

Még messze az ebéd, de már korog a poci? A gyermekeknek kortól függően napi többszöri étkezésre van szükségük, ezért jó, ha odafigyelünk a tízóraira is!
Csomagolj össze egy kis adag granolát a gyerekek kedvenc olajos magvaival és máris jókedvűvé teheti a délelőttöt. 

A Mendula granolákban minden megtalálható, ami egy tápláló reggelihez vagy épp tízóraihoz kellhet. Kiváló energiaforrás, a magas magtartalom miatt fehérjetartalma is számottevő, így könnyebben kihúzzák ebédig a srácok.

Ráadásul változatos ízkombinációkban elérhetőek, így a személyes kedvenceket is könnyebb kikísérletezni, van aki a gyümölcsösebb, más pedig a csokis ízvilág felé hajlik jobban. 

 

Uzsonna

Az ebéd utáni fáradtságot egy energizáló uzsonnával tudjuk kiküszöbölni, és erre az egyik legjobb megoldás egy superfruit bar!

A gyümölcsös szeletek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, így nem pörgeti feleslegesen a szervezetet, viszont az aszaltgyümölcsökben található természetes gyümölcscukor épp elegendő energiát ad, hogy a délutáni különórákon is tudjanak figyelni a csemeték.

Kompakt kiszerelésük pedig éppen jól jön, mert akár nap végéig a hátizsákban lapulhat, hogy aztán az edzés előtt adjon egy energialöketet.

 

Így már nem is nehéz az iskolatáska

Reméljük, hogy a sokféle, változatos és finom lehetőség buzdít majd arra, hogy az első tanítási nap után hosszú távon is bevett rutinná váljon az egészséges táplálkozás.

Keresés